Kampinfo jongberen

Jongberenkamp Zedelgem 4 - 14 juli

Een eeuwenoude legende stelt dat ergens op de wereld de meest kostbare schat verstopt ligt. Enkel de meest dappere avonturiers zullen in staat zijn deze schat te vinden. Om de missie te volbrengen reizen de avonturiers de hele wereldrond op zoek naar tips. Op elke bestemming wordt een opdracht volbracht. Wanneer de avonturier deze opdracht met glans doorstaat, krijgt hij een tip naar het volgende werelddeel. We verzamelen dit kamp een ganse wereldkaart die ons de locatie van onze held zal aanwijzen.
2 jaar geleden vertrok onze held Alex Traveller op wereldreis op zoek naar deze schat. Enkele maanden geleden raakte Alex vermist. Wij zijn de uitverkorenen om zijn reis verder te zetten, helpen jullie mee? Deze tocht zal niet makkelijk blijken te zijn, we moeten meerdere continenten bezoeken, gevaren overwinnen en zelfs met leeuwen en maffia vechten.
Durven jullie het avontuur aan? We beginnen onze tocht 4 juli in Zedelgem
Tot dan!

Onze kampprijs bedraagt 140 EUR en dient te gestort worden op het volgende nummer:
BE60 7390 1229 6870 met als mededeling “kamp + naam jongbeer”. Pas wanneer het geld op onze rekening staat, is uw kind ingeschreven voor het kamp. Mogen wij vragen ten laatste op 16 mei 2018 te betalen. Juni is voor ons een erg drukke maand o.w.v. examens en we zouden graag de inschrijvingen dan volledig afgewerkt hebben. Neem dus snel je jongbeer en je bankkaart bij de hand en overschrijven maar!
De medische steekkaart (+ 2 zelfklevende briefjes van het ziekenfonds), toelating dringende medische ingreep, kopie van de Kids ID/isi+ en kamptoelating dienen ook bij de leiding te zijn, dit eveneens ten laatste op 16 mei. U kan dit afgeven na een vergadering of bij iemand van de leiding in de bus komen steken (adressen vindt u hieronder en op de site).

Laten we alles nog eens op een rijtje zetten:

• 16 mei Kamptoelating/ medische steekkaart/ kopie van de kids-ID of isi+/ toelating dringende medische ingreep moet binnen zijn, en het geld moet op de rekening gestort zijn.
  • 4 juli 12 uur: Vertrek bus naar kampplaats, afspreken kerk Sint-Antonius
  • 14 juli 12 uur: Afhalen van uw jongbeer
  • Het adres waar u uw zoon/dochter kan verblijden met een briefje, is het volgende:
    ‘naam van uw jongbeer’
    Jongberen Scouts Halle