Welkom op de inschrijvingspagina van Scouts Halle,


Deze inschrijvingen zijn enkel mogelijk voor bestaande leden die thuis een brief met lidnummer en wachtwoord hebben aangekregen. Op de volgende pagina kan u beginnen met het inschrijven.
Hieronder nog enkele opmerkingen en uitleg over de inschrijving:

Start de inschrijving >>

Opmerkingen:

Waneer een veld correct werd ingevuld, kleurt dit groen. Indien het fout werd ingevuld rood. Niet alle velden worden onmiddelijk gecontroleerd.
-Velden met een * zijn verplicht in te vullen!.
-Telefoonnummers graag achter elkaar bv: 033095687, NIET 03/309.56.87
-Wanneer er in een bepaald veld niets te melden valt, laat dan het desbetreffende veld leeg i.p.v "/" of "niets" in te vullen. Daarom zijn sommige velden beperkt op minimaal 4 karakters.
-Bij tetanus kan men de datum leeg laten indien men deze niet meer weet.
-U kan altijd het hele proces opnieuw doorlopen moest u een foutje hebben gemaakt.
-Na afronden ontvangt u een e-mail ter bevestiging waarin de persoonlijke fiche van het lid zit als attachment. Deze moet u afdrukken, ondtertekenen en aan de takleiding bezorgen.

Uitleg over de verschillende stappen die de inschrijvingen doorlopen:

Inloggen: Daar geeft u het lidnummer en het wachtwoord in dat u opgestuurd heeft gekregen via de post of de webmaster.
Stap 1: Hier krijgt u uw algemene data te zien, u kan aanpassingen aanbrengen en op bevestigen klikken
Stap 2: Medische informatie.
Stap 3: Hier word bepaald wat er moet betaald worden + keuze van eventuele vriendjes voor nieuwe leden in één van de jongste 3 takken
Stap 4: Overzicht van de door u ingegeven informatie + mogelijkheid om terug te keren naar één van de vorige stappen.
Stap 5: Indien alles correct verliep is de inschrijving nu geslaagd. Controleer ook of u een bevestigings e-mail aankreeg op het e-mailadres dat u invulde voor e-mail1!