Givers experimenteren graag en zoeken hierbij hun plaats in de groep en maatschappij. De vergaderingen kunnen dan ook alle richtingen uitgaan: van het maken van een film en een dagje punker tot een spannende dropping. Belangrijk hierbij is de eigen inbreng en creativiteit. Een eerste buitenlands kamp hoort ook tot het privilege van het giver zijn. Als eerstejaars krijg je ook de kans je voortotem te behalen. Dit is de tweede en voorlaatste totem binnen onze scouts.

givers@scoutshalle.be

Activiteiten:

Evenement details:

• za
    mrt

Jonggiverquiz

Hmmm, we vragen ons af hoe slim jullie zijn. Dat gaan we eens testen! Vandaag houden de jonggivers een quiz dus dat komt goed uit! Aangezien zij ons scoutskamp goed gesponsord hebben door hun aanwezigheid op de spaghettislag, kunnen we hen vandaag niet in de kou laten staan.  Laat goed op voorhand weten of je komt want we moeten ons inschrijven (inschrijvingsgeld = €4 p.p.)!

De leiding van de givers:

Robbe Van Riemen

Robbe is jarig op 13 April 2024.

Ben Gysels

Totem: Perzikazure Montere Zeezwaluw

Ben is jarig op 23 March 2024.

Eva Van de Cloot

Totem: Vuurbaakgrafiet Openhartige Pica

Eva is jarig op 14 February 2024.

Lies Totté

Totem: Feeënbaarsoranje Trouwhartige Kauw

Lies is jarig op 19 November 2024.