Werking scouts Halle

De activiteiten van Scouts Halle gaan op zondag door, elke vier weken twee halve (9h30-12h) en één hele dag (9h30-16h30), daarop volgt een vrije dag. We houden normaal gesproken deze vaste volgorde steeds aan.

Elk jaar gaat elke tak (leeftijdgroep) minstens één keer op weekend, voor de oudere takken worden dit vaak twee weekends. In de zomer gaat elke tak ook op kamp, deze vallen altijd in de loop van juli.

Om de vijf jaar gaat Scouts Halle op groepskamp, zoals afgelopen jaar. Dit jaar gaan de jins, onze oudste tak, op buitenlands kamp en onze bijna-oudste tak, de givers, doen dit om de twee jaar.

De inschrijvingsprijzen bedragen 49 euro (voor het eerste kind van het gezin), en 39 euro voor alle volgende kinderen. Hierdoor is uw kind verzekerd voor een volledig jaar.

Meer info over onze werking kan u vinden in het infoboekje dat u ontvangt wanneer u uw kind inschrijft bij Scouts Halle. Wanneer u nog andere vragen heeft, kan u steeds terecht op groepsleiding@scoutshalle.be.