Kampinfo jins

Jinkamp 2 juli – 17 juli 2018: Kroatië en Montenegro

Dit jaar trekken we met deze heerlijke bende van ellende richting Montenegro. We landen echter in Dubrovnik (Kroatië), vlakbij de grens met Montenegro.
Het thema van dit jaar luidt: “Toen oma nog op de maan leefde”. Want toen Oma nog op de maan leefde konden de dieren nog spreken, waren de mensen nog gelovig, was van geld nog geen sprake en was de nieuwste trend appels voor een geit te ruilen. Toen oma nog op de maan leefde was den DT- regel nog uit den boze en wert alles met de T geschreven.

Algemene info

Onze kampprijs bedraagt 350 euro waarvan reeds een voorschot betaald werd van 150 euro. Mogen wij vragen ten laatste op 1 juni 2017 de resterende 200 euro te betalen op het rekeningnr: BE58 7390 1229 7779 met vermelding “jinkamp + naam jin”. Juni is voor ons een erg drukke maand o.w.v. examens en we zouden dan ook graag de inschrijvingen dan volledig afgewerkt hebben.

De jins worden verwacht in Amsterdam Schiphol 2/07 om 5u. We verzamelen om 3u op de scouts om er zeker van te zijn dat iedereen er gaat geraken en we optimaal kunnen carpoolen. We landen 17/02 om 17u in de namiddag. Jullie kunnen dan de jins komen ophalen. We zijn nog bezig om een bus in te schakelen om de jins terug te brengen naar de scouts 17 juli. Dit zal nog verder gecommuniceerd worden via mail. (Voor de heenrit was dit helaas niet mogelijk)
De jins mogen enkel handbagage meenemen op het vliegtuig, al de rest wordt meegegeven met de camionette. Deze zal op 29/06 ingeladen worden om 20u. Je kan de bagage terug komen halen op 18/07 om 20u.

We weten dat Amsterdam zeer ver is en 5u zeer vroeg is, we zouden jullie dan ook willen vragen om zo veel mogelijk te carpoolen. Vind je geen vervoer voor je kind of heb je nog enkele plaatsen over in je auto? Laat het ons dan zeker op tijd weten!

Omdat we op buitenlands kamp vertrekken, komt er uiteraard een beetje meer administratief werk bij kijken. Concreet moeten wij van jullie ontvangen:

• De medische steekkaart (+ 2 zelfklevende briefjes van het ziekenfonds)
  • Toelating dringende medische ingreep
  • Kamptoelating
  • Toelating buitenland (te verkrijgen bij de gemeente: voor zowel Kroatië, Montenegro als Bosnië en Herzegovina)

Deze documenten dienen bij de leiding te zijn eveneens ten laatste op 1 juni. U kan dit afgeven bij een vergadering of bij iemand van de leiding in de bus komen steken (adressen vindt u hieronder en op de site).

Laten we alles nog eens op een rijtje zetten:

• Zo snel mogelijk Nakijken of er geen fout is met ID, ID nog geldig is tem 31/08
  • 1 juni: Kamptoelating (incl. toelating dringende medische ingreep)
    Medische steekkaart
    Toelating buitenland (voor zowel Kroatië, Montenegro en Bosnië en Herzegovina)
    200 euro storten op BE58 7390 1229 7779 met vermelding: “jinkamp + naam jin”
  • 29 juni: Bagage afzetten om 20u
  • 2 juli: (05h00) Verzamelen op Schiphol
  • 17 juli: (17u00) Afhalen jin op Schiphol (of bus: zie mail)
  • 18 juli: (20u00) Afhalen grote bagage om 20u op de scouts

Heel erg belangrijk is ook dat de identiteitskaart nog geldig moet zijn t.e.m. 31/08/2018! Indien mogelijk ook zeker en vast paspoort meegeven met de jin. Wij als leiding hebben op voorkamp al enkele problemen ondervonden bij de grens vanwege een ID-kaart. Ben je ooit je ID-kaart kwijt gespeeld? Laat dan zeker nakijken bij de gemeente of het niet nog steeds geseind staat als vermist. Indien dit wel het geval is, wordt je ID in beslag genomen en opgestuurd naar Interpol met als gevolg dat je de grens naar Montenegro niet mag oversteken!!!
Montenegro is namelijk nog geen lid van de Europese Unie (kandidaat), de grenscontroles zijn dan ook extra streng hier.
Tot zover de algemene informatie. Als er nog vragen zijn, laat het dan niet na ons te contacteren op de volgende telefoonnummers:

Joaquin Heye 0473208965
Sofie De Meyer 0479551657
Jef De Feyter 0494246060
Kato Pauwels 0498815469
Lynn Gabriels 0495289138

Het hele kampboekje kan je hieronder downloaden.