Sint-Maarten

A2274G [Gouw Heide - District Kommerin]

Heideweg 101
2980 Halle (Kempen)

Groepsleiding: Laurens Van Dooren, Emi Schoonvliet, Toon Van Der Auwera, Mattise Eelen

groepsdas

Klik om de google map te activeren

Wat ?

Elk jaar gaat elke tak (leeftijdgroep) minstens één keer op weekend, voor de oudere takken worden dit vaak twee weekends. In de zomer gaat elke tak ook op kamp, deze vallen altijd in de eerste helft van juli. Om de vijf jaar gaat scouts Halle op groepskamp. Het volgende groepskamp gaat door in 2025. Elk jaar gaan de jins, onze oudste tak, op buitenlands kamp en onze voorlaatste tak, de givers, doen dit om de twee jaar.

Wanneer ?

De activiteiten van Scouts Halle gaan op zondag door. Het standaard patroon herhaalt zich elke vier weken: twee halve dagen (9.30u.-12u.), één hele dag (9.30u.-16.30u.) en daarop volgt een vrije dag. In principe wordt dit stramien zoveel mogelijk gevolgd. De takleiding heeft echter de vrijheid om hier een beetje in te schuiven. Kijk daarom zeker altijd het boekje na!

Lidgeld ?

De inschrijvingsprijzen bedragen 60 euro (voor het eerste kind van het gezin), en 50 euro voor alle volgende kinderen. Hiermee is uw kind verzekerd voor een volledig jaar.