Vriendenkring

Vriendenkring Scouts Sint-Maarten Halle-Zoersel

Ouders van de leden St Maarten Halle Zoersel! Hier spreekt de vriendenkring!! We stellen ons even voor EN DOEN TEGELIJKERTIJD EEN OPROEP! Wij zijn namelijk steeds op zoek naar nieuwe medewerkers om onze groep te versterken.

Waar staat onze kring voor?

Een groep van ouders (of niet ouders) van leden (of ex leden ... of/en waarom niet ... geen leden J) die het beste voorhebben met de vooruitgang van de locale scoutswerking St Maarten Halle Zoersel.

Welke diploma’s heb je nodig?

GEEN! Een bewijs van goede wil en veel goesting volstaat!

Waarom doen we dit?

1. Omdat we graag samen zijn ... en het organiseren van initiatieven die de scouts vooruitbrengen ons een reden geeft om samen te zijn!
  2. Omdat we de leiding fysiek of financieel willen ondersteunen op grote EN kleine momenten!
  3. Omdat het gewoon FUN is samen iets te plannen en uit te voeren!
  4. Omdat we ook ouders willen samenbrengen, om niet alleen de jongeren te verenigen maar ook de ouders. SAMEN MEER FEELING met de groep krijgen.

Wat doen we?

Leuke dingen!

Dit jaar een winterdrink, een lentedrink en een grote lentebarbeque!

Hoe vaak komen we samen?

4 evenementen dit jaar en een drie tal vergaderingen ter voorbereiding (bij een lekker biertje -J)...

Wil je meedoen? Wij zoeken extra handen en schouders om mee te denken, te plannen en uit te voeren!

Heb je vragen of tips?

Bel even of mail: mattias.van.uffelen@telenet.be of 0476.08.12.00