Jins is binnen scouting de laatste tak voor je de leiding instapt en dit merk je ook aan hun typische activiteiten. In de loop van het jaar komen de kritische zin en creativiteit van de jongeren meer aan bod. Ze nemen verantwoordelijkheid en vergaderingen op eigen schouders en degraderen hun leiding hiermee tot begeleiding. Het organiseren van een fuif, een week samen op de scouts leven, buitenlandse kampen, zelf leiding geven aan de jongsten, een kleurentotem... Het leven van een jin is druk, maar interessant!

jins@scoutshalle.be

Activiteiten:

Evenement details:

• Welkom

Hieronder zie je direct per tak wat de volgende activiteit is. Op de pagina van de tak zelf zie jij het hele overzicht van alle activiteiten, zowel de voorbije als de komende!

kapoenen

wouters

Jongberen

Jonggivers

Givers

Jins

Vrij

De leiding staat elke week klaar met tonnen energie en fantastische spelen!

Zijn jullie klaar voor een geweldig avontuur? Zijn jullie klaar om onbekende en bekende terreinen te ontdekken met je vriendinnen? Los te gaan in spelen, samen een tocht ondernemen, of rustig in kring luisteren naar een spannend verhaal met je leiding? Iedere keer vanaf september kan het allemaal weer met een nieuw scoutsjaar aan ons lokaal!!

En na een spetterend jaar volgt als vanzelfsprekend een nog spetterender kamp. We nemen je steeds weer mee naar gebieden waar je zonder een stevige portie dapperheid en durf beter niet naartoe gaat. Maar als echte scouten zal dat niet ontbreken! Misschien komen we wel oog in oog te staan met een gigantische beer! Of een bende apen! Je beleeft het allemaal samen met ons in juli, ieder jaar.

De leiding van de jin:

Toon Van Der Auwera

Totem: Aurorazwarte Toegewijde Hathi

Toon is jarig op 9 November 2024.

Álvaro Geerken

Totem: Papayapurper Opgetogen Cobaye

Álvaro is jarig op 2 June 2024.

Quinte Geldolf

Totem: Bereidwillige Emippo

Quinte is jarig op 5 November 2024.