beste ouders
Hieronder wat informatie omtrent de inschrijvingen:
Op 14 september leggen wij om 8 uur ‘s ochtends op de scouts een blad met daarop een tabel. In deze tabel zijn per geboortejaar de vrije plaatsen aangeduid. Op dit moment is het een kwestie van eerst is eerst… We hebben bijvoorbeeld al meegemaakt dat mensen een nachtje kampeerden voor de scouts, al is dit zeker en vast niet iets wat wij aanmoedigen. De meeste mensen zorgen wel dat ze er voor 8 uur zijn. Wij verwachten van de mensen die staan te wachten dat ze een soort ‘rijtje’ of lijst maken van wie eerst was, wie tweede enzoverder. Dit is om oneerlijkheden en dergelijke te vermijden. Deze rij mag dan om beurt zijn/haar naam op een vrije plek bij het juiste geboortejaar schrijven. Indien de plekken vol zijn, kan u nog steeds onderaan uw gegevens schrijven, voor moest er toch nog iemand afhaken.
Diezelfde dag vinden om 14 uur de echte inschrijvingen plaats, opnieuw op ons scoutsterrein. Dit wil zeggen dat we het schema van die ochtend bij ons nemen en een voor een de namen die bij de vrije plaatsen geschreven werden afroepen. Dan vragen we enkele standaardgegevens op (naam, emailadres, adres en telefoonnummer) en sturen we u een mail op met een lidnummer en wachtwoord om via onze website in te schrijven. U kan dus uiteindelijk in alle rust thuis de nodige gegevens invullen en versturen. Als dit gedaan is en de betaling gebeurd is, is uw kind officieel ingeschreven.
Wij merken elk jaar opnieuw dat er ongelooflijk veel interesse naar inschrijvingen op onze scouts, meer dan we mogen toelaten wegens onze ledenstop. Dit heeft dus als gevolg dat wij elk jaar opnieuw mensen moeten teleurstellen, hoe spijtig we dat zelf ook vinden.
Moest u nog vragen hebben, twijfel dan niet om ons te contacteren.
Met vriendelijke groet,
De Groepsleiding