Stoelendans For Life 25/11

Beste ouders
Beste leden

Zondag 25/11 zullen wij met heel scouts Halle het goede doel steunen door samen naar de Stoelendans For Life te gaan. Dit evenement ten voordele van lokale goede doelen Monnikenheide en Natuurpunt wordt georganiseerd door enkele ouders van leden. Wij hebben er dus voor gekozen om de geplande activiteiten voor dat weekend even aan de kant te schuiven en hier een kleine groepsdag van te maken.

Concreet:

• wat?   Stoelendans For Life
  • wanneer?   zondag 25/11 van 14u – 17u
  • afspraak?   13u30 op de scouts
  • waar?   Bremberg, Lotelinglaan 2980 Halle-Zoersel
  • meenemen?   3 euro

Om een idee te krijgen van hoeveel leden we mogen verwachten (kwestie van organisatie voor de stoelendans), willen we vragen om via deze link een ticket te bestellen. Je zal een mail krijgen met een ticket, maar dit hoef je niet mee te nemen. Het is ook gratis om te bestellen, want de inkomprijs van 3 euro vragen we cash mee te nemen. Dit ticket is dus enkel en alleen zodat wij het aantal aanwezige leden kunnen inschatten.

De activiteiten op de website zullen komend weekend ook allemaal gewijzigd worden zodat er geen verwarring meer bestaat.

Om 17u is de stoelendans gedaan en zullen wij in groep terugkeren naar de scouts. U bent ook allemaal welkom om na de activiteit even op de scouts te blijven plakken voor een babbeltje met de leiding en/of andere ouders en een drankje, want onze vriendenkring organiseert hier dan een winterdrink. Er zullen verschillende drankjes aan zeer schappelijke prijzen te verkrijgen zijn en opwarmen kan u doen aan de vuurkorven.

Wij hopen zowel de leden als de ouders allemaal terug te zien op 25 november!

Bij vragen kan u altijd mailen naar groepsleiding@scoutshalle.be.

Scouteske groeten

Leiding scouts Halle