UPDATE INSCHRIJVINGEN

Beste ouders

Zoals u misschien al gemerkt hebt klopt het rekeningnummer in de bevestigingsmail van de inschrijving dit jaar niet. Dit was door wat technische problemen die normaal gezien nu opgelost zijn. Als je nu dus inschrijft, krijg je wel het juiste rekeningnummer.

Aan de ouders die hun kind al ingeschreven hebben, maar nog niet betaald hebben: Wij wachten eerst de inschrijvingsperiode af en sturen dan een mail naar alle leden die nog moeten betalen. Geen zorgen dus, uw kind is ingeschreven en de vraag tot betaling volgt na 14 september nog.

Ouders die geen bevestigingsmail krijgen: Kijk eerst even of deze toevallig niet in de lijst met spam of ongewenste mail is beland. Dit gebeurt wel vaker. Als je ook hier geen bevestigingsmail kan vinden, gelieve dan even contact op te nemen met de webmasters (webmaster@scoutshalle.be).

Ouders die meerdere kinderen in de scouts hebben en nog niet alle brieven aangekregen hebben, geen zorgen, ze komen eraan. We versturen deze met de post en ze zitten niet op volgorde, vandaar dus de onregelmatigheid in de verdeling.

Op de brief staat dat de uiterste inschrijvingsdatum 31 augustus is, maar door deze technische problemen heeft de groepsleiding beslist deze uiterste datum te verlaten naar 4 september. Zo heeft iedereen nog even tijd om rustig in te schrijven.

Ben je oud-leiding en wil je graag jouw kind inschrijven of heb je al (een) kind(eren) in de scouts en wil je een broertje of zusje inschrijven, gelieve dan ook ten laatste op 4 september een mail te sturen naar groepsleiding@scoutshalle.be met daarin naam, geboortedatum en gsm/email.

Onze oprechte excuses voor het moeilijke begin en we hopen alle huidige leden aanstaande zondag 1 september terug te zien op de overgang!

Scouteske groeten
De groepsleiding 19-20